Kedves Szent Laci !

Először is nagyon örük annak, hogy végre nálatok is van Internet (gondolom rádióhullámos) és így itt is tudsz nyilatkozni vagy kinyiliatkoztatni.
Természetesen a hermáshoz semmi közöd nincs (ezt én is megerősítem mindekinek), az esetleges hasonlóság is csak a véletlen műve (bár nemtudom Ti ismeritek-e a véletlen fogalmát)
Sőt, a képek készítése közben állatok sem sérültek meg. (najó, egy-két szőrős jószág talán, de ez remélem még megbocsájtható bűn)

Üdvüzlettel :Biró karcos Roland

3 megjegyzés:

Szent Laci írta...

Üdv! És Háj!

Ide másolnám a hozzám intézett írásod, mert részben el vagyok meszesedve, meg a pőre válasz magában értelmetlennek tűnne.

"Kedves Szent Laci !

Először is nagyon örük annak, hogy végre nálatok is van Internet (gondolom rádióhullámos) és így itt is tudsz nyilatkozni vagy kinyiliatkoztatni.
Természetesen a hermáshoz semmi közöd nincs (ezt én is megerősítem mindekinek), az esetleges hasonlóság is csak a véletlen műve (bár nemtudom Ti ismeritek-e a véletlen fogalmát)
Sőt, a képek készítése közben állatok sem sérültek meg. (najó, egy-két szőrős jószág talán, de ez remélem még megbocsájtható bűn)

Üdvüzlettel :Biró karcos Roland"

Maradjunk a puszta Lacinál! Evidenciákat túlragozni felesleges szócséplés.
Természetesen van internet. Részben kábeles, részben telepatikus. Nem fogom reklámozni a szolgáltatót, de azt mondhatom, ahányszor csak bajom van velük, azonnal operációs rendszert telepíttetnének velem. Ilyenkor persze várok egy napot, és minden rendbe jön magától. A magától azt jelenti, hogy visszabarmolják azt, amit előzőleg elbarmoltak. Hol itt a telepátia? Hát, mikor hívom őket, ők már érzik, hogy én várom, hogy telepítés. De fogják azt is, hogy én erre miket gondolok, és némi zsörtölődés és kikérem magamnak után, csakutánanéznek. Bűn-e a tesznyeség?
A véletlenről. No! Most a hivatalos, vagy... . Ha most arra gondolsz, hogy Sors, meg Nagykönyv, akkor persze véletlenek nincsenek. A fizikusok, matematikusok meg a többiek viszont rengeteget foglalkoznak a véletlennel, és úgy gondolják, hogy azért egy kicsit van az is. Mert, azt azért nehezen veszik be, hogy egy aláhulló vízcsepp renitens viselkedéséért (ami ráadásul a távoli jövőben fog bekövetkezni), valaki egyszer régen, vette volna a fáradtságot a nagykönyvbe írogatni. Ha egy galamb reptében ürít, és az a fejedre pottyan, mondhatod , hogy véletlenül pont arra jártál. De valójában az ember céllal szokott járni és nem véletlenségből, így tehát ez nem igaz. De ha a tudósokra gondolunk, a röppálya ugyan elég jól számítható, de ki tudhatja? Ötezerszer mellé, egyszer telibe?
De, hogy ne kerüljem meg a kérdést. A Ti-nél nem tudom kikre gondolsz. Én ismerem a fogalmat, és gyakorta hivatkozom is rá. Általában ugyanakkor, mikor mindenki más.
Pl. ez a "szőrös jószág" kifejezés a következő mondatodban csupán véletlen, vagy az arc és egyéb szőrzetemre utaltál?
Álljunk itt meg! Ezt tisztázzuk először!

Biró Roland írta...

Te Laci !

Akkor öntsünk tiszta lapot a pohárba !
Igen, be kell vallanom a szakálladra gondoltam.
Bár ha frajdi mélységekbe ásom a lelkemben, akkor igazából a szőrödről egy masszív délvidéki asszony jutott eszembe aki már régen járt kozmetikusnál és így erős bozontú, érdes tapintású a muffja.
Persze gondolom te nem érted miről is beszélek.
Vagy tévedem ?

Szent Laci írta...

Debizonyám!
Ékes példáját mutatod azon sokaságnak, akiknek tévképzeteik vannak a szentekről. És igazából nem is akarom elhinni, hogy ezt komolyan kérdezted. Az alkotásaiddal kerülnél teljes ellentmondásba. Szóval a szentek, minden hiedelem ellenére nem csupán felhőszélenláblógászattal múlatják idejüket. Főleg nem az élők. A szenteknek nagy a rajongótábora, és bizony hajlik magukfelé a kezük. Én pl. ebből jöttem rá, hogy egy élő szent vagyok. A muffoknak ebben csekély szerepe van ugyan, de van. : )
Szóval, szerintem, egyszerűen csak provokálni akartál, de ez nem jött beee.